Nieuws
Lees onze laatste nieuwtjes en artikelen
6 voordelen van een klantarena
Stuur jij al je klanten een enquête na contact? Wel zo makkelijk en volledig te automatiseren. Maar hoe moet je deze enquêteresultaten interpreteren? Weet je daarmee echt wat er leeft bij je klanten en wat ze van jouw dienstverlening vinden? Ook is het de vraag of jou medewerkers door deze informatie geïnspireerd worden om de
Veel tijdwinst door een gemba go&see!
Als Leidinggevende heb je veel aan je hoofd en ben je vaak druk. Vergaderingen, email, bila’s en wat al niet meer. Als je het niet scherp bewaakt zit je steeds vaker in vergaderzalen en je eigen kantoor. Voor je het weet verdwijnt de werkelijkheid uit beeld en zijn rapportages je belangrijkste bronnen. Ga (go) daarom regelmatig
Jongeren verleiden door ander perspectief
Interessant voorbeeld vanuit de gemeente Rotterdam. Door jongeren te laten experimenteren geef je ze spelenderwijs een ander perspectief. Dit is wat wij bedoelen met succesvol verbeteren start met verleiden. In combinatie met een soort van gemba go&see worden deze jongeren geïnspireerd om mogelijk andere studiekeuzes te maken. Dit zou hun toekomstperspectief zo maar sterk kunnen
Introductie vlog
Hier onze allereerste vlog. Het is een introductie voor Beeker Verbetert b.v. Het geeft uitleg over onze slogan “Succesvol verbeteren start met verleiden!” en welke diensten we hebben. We benoemen de klantarena en de gemba go&see. We zien nu al het nodige verbeterpotentieel, maar wilde jullie deze vlog niet onthouden. Alle begin is moeilijk zullen
Even iets rechtzetten!
Twee weken geleden heb ik met trots Beeker Verbetert b.v. gelanceerd. Daarna heb ik veel positieve reacties en praktische feedback ontvangen. Hiervoor wil ik iedereen heel hartelijk bedanken. Ook kreeg ik opmerkingen en vragen over mijn betrokkenheid bij Coöperatie Vonkers. De aanname was veelal dat ik daar nu niet meer aan verbonden zou zijn. Het
Hoe zit het nu echt?
Ik ging alleen maar meer data verzamelen Lang geleden vulde ik mijn dagen als senior manager met gesprekken, rapporten analyseren en email verwerken. Het gebeurde wel eens dat ik vertwijfeld uitriep “Hoe zit het nu echt?” Dat kwam dan vooral door de verschillende signalen die ik ontving. De directie vond dit, rapportages wezen op dat,